another month in beautiful Australia! - Reisverslag uit Heathridge, Australië van Lonneke Klein - WaarBenJij.nu another month in beautiful Australia! - Reisverslag uit Heathridge, Australië van Lonneke Klein - WaarBenJij.nu

another month in beautiful Australia!

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

29 Februari 2016 | Australië, Heathridge

hallo leuke mensen aan de andere kant van de wereldbol!
na ongeveer 4 weken werd het maar weer tijd voor een verslag.
in het begin van mijn tijd hier was het niet zo lastig om een verslag te maken, aangezien alles nog nieuw was en ik veel te melden had, maar na bijna 5 maand begint het leven hier ook al 'normaal' te worden, (wel nog altijd beter als in Nederland hahah).
maaaar, ik heb zeker nog een paar (ongeloofwaardige) dingen te melden!
zo'n 3 weken geleden op zaterdag hadden we Crystal haar vrijgezellenfeest, heeel anders dan de vrijgezellenfeesten die ik in Nederland heb meegemaakt, maar met een luxe high tea en onbeperkte champagne drinken(!!!) was het een geslaagde middag!
en doordeweeks gewoon weer oppassen op Logan, samen naar het park, winkelcentrum en spelen.
vorig weekend had ik 3 dagen vrij aangezien ik op maandag jarig was.
de donderdag daarvoor heb ik van Jonny en Crystal mijn verjaardagscadeau gekregen, een misfit watch.
het is een magneet als horloge, die al mn beweging en slaap opmeet, want aangezien ik 5/6 dagen per week om 5 uur 's ochtends in de sportschool sta, en inmiddels ook al 12 kilo lichter ben (jaja, er mag geklapt worden) kan ik alles hiermee bijhouden via een app op mijn telefoon! ik ben nog niet waar ik wil zijn, maar daar hebben we nog 7 maanden de tijd voor!
ook ben ik samen met een andere nederlandse au pair naar Caversham National Park geweest, een park met tamme kangaroos, allerlei australische vogels en koala's. ook ben ik erachter komen dat ik in mijn vorige leven, of nog steeds veel afstam van een koala, wat een donderse luie dieren.
en toen werd ik maandag 22 februari 20 jaar, samen met Maureen ben ik 's ochtends naar Fremantle gegaan naar een bierbrouwerij, om vervolgens rond half 11 met een heerlijk biertje te proosten op mijn verjaardag. 's avonds heb ik gezellig samen met Lara nog wat gedronken in het casino.
maar bij een verjaardag hoort natuurlijk een cadeautje, en die heb ik ook voor mezelf gekocht! 24 tot 29 maart ga ik met het vliegtuig naar Melbourne om samen met Brechje, Hasselt even bekend te maken! 2 weken daarna heb ik ook alweer 1,5 week vrij en ga ik samen met Laura, (die engelse meid) met de 4wd, Western Australia verkennen, richting de national parken en maar kijken wat we onderweg nog meer tegen gaan komen.
ook ben ik mijn 'reis' naar Nieuw Zeeland aan het plannen, aangezien Crystal 1 juli met verlof gaat mag ik 10/11 dagen ertussen uit, eerst vlieg ik naar Sydney, en daarna voor 7 of 8 dagen door naar Auckland om maar even het echte backpackers leven mee te maken, can't wait!!
deze week doe ik even rustig aan, aangezien zaterdag de bruiloft van Jonny en Crystal is!
zodra er meer nieuws is, of als er ongeloofwaardige zijn gebeurd stel ik jullie weer op de hoogte!!
have a good day!

• 29 Februari 2016 - 13:24

Roelof:

geniet er van

• 29 Februari 2016 - 13:56

Annie Ter Wee:

Hallo lonneke
    Met veel plezier lees ik je verslagen,ik ben blij dat het zo goed met je gaat en wat knap dat je 12 kilo bent afgevallen,ga zo door.heel veel plezier zaterdag en ik wacht je volgende verslag af
    Gr Annie ter wee

• 29 Februari 2016 - 21:54