8e, 9e en 10e week in aussie! - Reisverslag uit Heathridge, Australië van Lonneke Klein - WaarBenJij.nu 8e, 9e en 10e week in aussie! - Reisverslag uit Heathridge, Australië van Lonneke Klein - WaarBenJij.nu

8e, 9e en 10e week in aussie!

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

18 December 2015 | Australië, Heathridge

halllooo dutchies,

het is even stil geweest maar hier een verslag van 3 weken!
zoals in mn vorige verslag stond, had ik mezelf 'getrakteerd' op een sinterklaas cadeautje, namelijk een nachtje naar een hostel in de stad.
na dat ik vrijdagmiddag 5 december met Crystal naar de trouwlocatie had gekeken (jaja ik ga een echte aussie wedding meemaken), ben ik m in de auto gepeerd naar de stad. niet heel makkelijk, aangezien je overal borden ziet met 'roadwork', dus dat was nogal een gedoe.
eenmaal daar aangekomen heb ik mn bed opgemaakt en ben rond wezen kijken, na een uur had ik al mn moed verzameld en ben ik samen met mien moat (mn heineken sixpack) naar buiten gegaan om bier te gaan drinken met 25 andere jongeren, veel duitsers, canadezen en ieren(?) ach ik bedoel die mensen uit ierland hahaha.
na een half uur had ik besloten om samen met een canadese meid te gaan stappen, en aangezien die daar werkte had ze 'freedrinks' kaarten, ideaaal aangezien een biertje hier 7 euro kost, uitgaan is kneiterduur!
ik heb een topavond gehad, maar wel heel vaag. nadat ik 's nachts een uur over straat had gelopen omdat ik verdwaald was, onder het genot van gezellige gesprekken met mensen die ik niet kende, had ik t hostel weer gevonden.
half 3/3 uur lag ik eindelijk horizontaal, jammer genoeg ging de wekker van mn duitse roommates alweer om 5 uur omdat ze een 6-daagse roadtrip gingen doen. het bed waar ik opsliep was hard, en ik was er ongeveer 30 cm te lang voor..
ik heb geen seconde getwijfeld, heb mn spullen gepakt, een literfles water gekocht en ben naar huis gereden na (wél) 2 volle uren slaap!
maandagmorgen voelde ik me weer mens, en dat was maar goed ook wat n nieuwe werkweek was begonnen!
het weekend daarna was het hier 13 graden en alleen maar regen, iedereen klaagde erover dat het hier zelfs in de winter niet zo 'koud' was, ik vond t wel even fijn weer dat nederlandse weer!
deze week had Jonny een kinderzitje in mn auto gezet, en die is goed gebruikt ook! elke dag met Logan wel een stukje wezen touren, naar t park, boat harbour, t winkelcentrum en natuurlijk de kangaroos! alhoewel kijken bij de kangaroos niet zn succes was omdat die alleen maar naar ze toe wou rennen en aaien, hmmm.
nu, vrijdagavond 18 december kan ik zeggen dat ik vakantie heb! Crystal is 5 weken vrij, dus dat betekend dat ik dat ook ben ! en het aftellen is begonnen want over 2,5 week komt er ein-de-lijk een stukje nederland naar Australië, namelijk mama! ik kan niet wachten :).  samen verblijven we bij een hele aardige nederlandse meid die ons een slaapplek had aangeboden na een berichtje van mij op de 'dutchies in Perth' facebookgroep!
voor nu ga ik volop genieten van de zon, veel naar t strand om te zorgen dat ik onherkenbaar ben als mn moeder hier aankomt!
ik stel jullie snel weer op de hoogte van mn avonturen hier, bedankt voor t lezen!

see ya!

  • 18 December 2015 - 16:31

    Annie Ter Wee:

    Lonneke ik wil je alvast fijne feestdagen toewensen en een hele fijne jaarwisseling.wat een fijn vooruitzicht dat je moeder langs komt en heel veel plezier.

  • 18 December 2015 - 16:31

    Annie Ter Wee:

    Lonneke ik wil je alvast fijne feestdagen toewensen en een hele fijne jaarwisseling.wat een fijn vooruitzicht dat je moeder langs komt en heel veel plezier.

  • 18 December 2015 - 19:31

    Lillian:

    Hey lieve lon

    Ik lach me elke keer rot om jou verhalen te lezen. Daarnaast ben ik nog steeds wel een beetje jaloers, maar ik gun het je zo.
    Ik ben trots op jou dat je het zo goed doet en dat je zo stoer alleen op pad gaat om het land te bekijken.
    Hier niks veranderd.

    Dikke kus van ons

    Ps wij hebben ook wel zin in dat je moeder komt. Dan zitten wij weer even in genne. Haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Volg mij via deze link, tijdens mijn au pair avontuur, gedurende 1 jaar in Australië!

Actief sinds 06 Okt. 2015
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 9176

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2015 - 11 Oktober 2016

Mijn au pair avontuur

Landen bezocht: