Eerste dag down under - Reisverslag uit Heathridge, Australië van Lonneke Klein - WaarBenJij.nu Eerste dag down under - Reisverslag uit Heathridge, Australië van Lonneke Klein - WaarBenJij.nu

Eerste dag down under

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

13 Oktober 2015 | Australië, Heathridge

Zo, na een moeilijk afscheid van familie en vrienden en een reis van 23 uur, waarvan ik vond dat het voorbij vloog (leuk woordgrapje), zit mijn eerste dag bij mn hostfamily in Australië er al weer op.
geweldige mensen, super aardig en knettergek, wat natuurlijk perfect bij mij past haha. ik geniet volop van elke minuut hier, prachtig land en heerlijk weer, elke dag warmer dan 28 graden en volop zon. vandaag de laatste dingen geregeld die ik nog moest regelen, en een groot gedeelte van Perth en omstreken gezien. deze week nog even rustig aan doen, en vanaf volgende week gaat Logan (1,5 jaar) weg bij de daycare, dus begint mijn taak als au pair waar ik super veel zin in heb!
Ik heb nog geen seconde spijt van dit avontuur, en raad ook iedereen aan die ooit van zoiets gedroomd heeft, of er nu van droomt, het zeker te doen!
het is nu kwart voor 9 's avonds, en ga lekker mijn bed in aangezien ik om 7 uur 's ochtends mijn bed word uitgebrand.
dit was het tot nu toe, ik zeg kort maar krachtig verslag.
Ik zal er snel foto's en natuurlijk meer verslagen opzetten.
voor nu; have a nice day mate !

  • 13 Oktober 2015 - 15:18

    Annie Ter Wee:

    Lonneke wat leuk dat we wat van je horen en wat fijn dat je perfect bij het gezin past.
    Het is hier echt koud dus geniet van het mooie weer daar.
    Geniet ervan meid.

  • 13 Oktober 2015 - 16:14

    Moetie:

    mooi nieuws Lonneke, ben zo super trots op je. 5 kanjers van kinderen mocht ik opvoeden en moet ik loslaten.....Dat is nog het zwaarste voor mezelf....ppfff maar ook dat gaat lukken.

    liefs moetie en geniet!!!!!!

  • 13 Oktober 2015 - 21:39

    Mannie Soepenberg:

    Hoi Lonneke ,Ik ken je wel niet zo goed, maar toch had ik en mijn lieve man erg met je te doen.
    Hopen dan ook dat jou avontuur geen teleurstelling zal worden.
    Wensen jou dan ook heel veel succes en gezelligheid bij de familie in australië.

    Zien je graag gezond en gelukkig terug in Hasselt.

    Liefs en groetjes Gert Jan en Mannie Soepenberg Hasselt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Volg mij via deze link, tijdens mijn au pair avontuur, gedurende 1 jaar in Australië!

Actief sinds 06 Okt. 2015
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 9173

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2015 - 11 Oktober 2016

Mijn au pair avontuur

Landen bezocht: