de 3e avontuurlijke week - Reisverslag uit Heathridge, Australië van Lonneke Klein - WaarBenJij.nu de 3e avontuurlijke week - Reisverslag uit Heathridge, Australië van Lonneke Klein - WaarBenJij.nu

de 3e avontuurlijke week

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

01 November 2015 | Australië, Heathridge

hallo allemaal, hier weer even een update.
alweer bijna 3 weken down under, dat betekend dat ik bijna 1/12e van mijn avontuur erop heb zitten.. time flies when you're having fun!
afgelopen week misschien 2 uurtjes thuis even echt gemist, maar heimwee is er nog zeker niet geweest (gelukkig)
en dat ook dankzij mn top hostfamily, die me in mn vrije tijd zoveel mogelijk willen laten zien, en mij ook mn eigen vrijheid geven zodat ik kan doen wat ik wil, en dat is helemaal ideaal nu ik ben gewend aan het links rijden en het net lijkt alsof ik dit altijd al heb gedaan.
vorig weekend ben ik samen met Crystal kangaroos wezen kijken op een begraafplaats, ja klinkt raar, maar het leek meer op een park, waar heel veel mensen kwamen om gratis kangaroos te kijken, toen ik hoorde dat mensen daar kwamen omdat t anders geld kost, voelde het weer even alsof ik in Nederland was hahah. doordeweeks heb ik weer mijn taken als au pair verricht, wat ook steeds beter gaat aangezien ik nu echt een klik krijg met Logan :)
afgelopen vrijdag gingen Jonny en Crystal een avondje samen uit naar een comedian en heb ik n avondje opgepast, zaterdag ochtend kwamen de moeder en de broer van Crystal op bezoek, daarna ben ik met een andere nederlandse meid die ook au pair is hier, wezen lunchen in hillarys. voor de mensen die benieuwd zijn naar hoe dat goddelijk mooie plekje eruit ziet, ga naar google afbeeldingen en zoek; hillarys boat harbour.
zaterdagavond nam Crystal me mee naar een casino, ik ben in Nederland nog nooit in een casino geweest maar kan je wel vertellen dat deze gigantisch was, er kwam geen eind aan, net als ons ongeluk bij casino wars en roulette, beetje jammer.
vanochtend heb ik heerlijk geluncht aan zee, en daarna ben ik verder gereden naar een ander strand en heb daar de rest van de middag gechillt in het water en natuurlijk op mn handdoek.
ik merk wel dat als ik tegenwoordig nederlands praat of schrijf dat het steeds lastiger word, en af en toe een engels woord doorheen komt, denk dat tegen de tijd als ik terugkom ik maar weer een nederlandse taalcursus moet gaan volgen hahah.
last but not least, inmiddels alweer 2 weken rookvrij!
nou bedankt voor het lezen maar weer,
Cheers!

• 01 November 2015 - 13:49

Anne Wil:

topper! wat een mooi plekje, heb het gelijk opgezocht haha en fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt! xxx

• 01 November 2015 - 15:02

Rene Van Der Vecht:

Klinkt allemaal zeer jaloersmakend! Geniet er nog even van daar!