veranderingen - Reisverslag uit Heathridge, Australië van Lonneke Klein - WaarBenJij.nu veranderingen - Reisverslag uit Heathridge, Australië van Lonneke Klein - WaarBenJij.nu

veranderingen

Door: Lonneke Klein

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

15 Augustus 2016 | Australië, Heathridge

hey hallo nederlanders, onverwachts is hier weer een korte update vanuit het verre, niet zo zonnige australia! de mensen die dichtbij me staan weten er al vanaf, maar voor er van alles rond gaat wil ik liever zelf even mijn verhaal doen.
afgelopen woensdag was ik onderweg in de auto met Logan om de boodschappen op te halen, en toen heb ik ongeluk gehad. ik ben achterop een andere auto geknald, heel erg geschrokken, zelf ben ik met mn borst 2 x op het stuur geknald en moeite met ademhalen, moest daarom ook aan de zuurstof toen het was gebeurd. met Logan ging t perfect, huilen van de schrik natuurlijk maar hij mankeert gelukkig niks! woensdagmiddag heb ik vrij gekregen zodat ik ff kon bijkomen van de schrik, en vanaf donderdag/vrijdag begon het 'gezeik', ik wil er verder niet te veel op ingaan, maar het komt er op neer dat er niet werd nagekomen wat er in het contract stond, en dat ze veelste veel van mij verwachtten/vroegen. na een paar telefoontjes heen en weer met the smart aupairs agency werd mij vanochtend verteld door jonny dat ik kon vertrekken. uiteindelijk ook beter, want het vertrouwen was weg. het afscheid nemen was vreselijk, heel verdrietig en ook crystal moest huilen. toen logan me een dikke knuffel gaf en bye zei brak mn au pair hart haha, ik heb namelijk een super tijd bij ze gehad, en ben ze heel dankbaar voor alles! ik ben momenteel bij nora en haar hostfamily die me super hebben opgevangen, waar is ze heel dankbaar voor ben! nu begint mijn zoektocht naar nieuw werk. voor iedereen die denkt 'oh wat een naar eind van je avontuur/reis', ik geef jullie geen gelijk. vervelend dat dit is gebeurd, maar ik heb nog 7 weken dus op naar het volgende avontuur zodat ik het knallend kan afsluiten. tot over 51 dagen mensen, ik ga nog even genieten! :)

  • 15 Augustus 2016 - 10:57

    Roelof Klein:

    top neergeschreven lon xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Volg mij via deze link, tijdens mijn au pair avontuur, gedurende 1 jaar in Australië!

Actief sinds 06 Okt. 2015
Verslag gelezen: 764
Totaal aantal bezoekers 9143

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2015 - 11 Oktober 2016

Mijn au pair avontuur

Landen bezocht: