na een lange stilte ben ik er weer! - Reisverslag uit Heathridge, Australië van Lonneke Klein - WaarBenJij.nu na een lange stilte ben ik er weer! - Reisverslag uit Heathridge, Australië van Lonneke Klein - WaarBenJij.nu

na een lange stilte ben ik er weer!

Door: Lonneke Klein

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

13 Juni 2016 | Australië, Heathridge

hallo mensen aan de andere kant van de wereld,

na een heeeele lange stilte hier toch maar weer een verslag(je).
het leven wordt hier heel normaal, voelt als mijn thuis, mag ook wel naar 8,5e maand!
ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet vertellen en waar ik moet beginnen.
dus begin ik maar lekker egoïstisch bij mezelf. het gaat echt super met mij, ben veel aan het genieten en ben inmiddels 20 kilo kwijt (er mag geklapt worden). ik heb tot nu toe geen moment spijt gehad van dit grote avontuur, en heeft me tot nu toe alleen maar goed gedaan. toch moet ik zeggen dat ik steeds meer zin heb om naar huis te gaan, niet omdat het me hier niet meer bevalt maar zodat ik 'verder kan gaan met mijn leven'. hier bestaat het uit oppassen, naar t strand, afspreken met vrienden, en natuurlijk niet te vergeten; netflix! en in Nederland wil ik weer gaan studeren, mn eigen plekje, autotje, of terwijl het begin van mijn toekomst. ook kan ik niet wachten om mijn familie en vrienden weer te zien! maar voor dat het zover is ga ik in juli nog even, (alsof het niets is) richting Bali voor 9 dagen! flink hard relaxen, bali bekijken en natuurlijk even mijn bruinheid bijwerken. voor ik teveel over mezelf ga praten, ga ik over op een ander onderwerp, namelijk jonny, crystal en Logan. met hun gaat alles goed, Logan is 30 mei 2 geworden en dat hebben we groots gevierd. ook word zijn praten steeds beter, en zodra die mij ziet word ik begroet met 'hello nonnie', te lief!! moet er niet aan denken om straks afscheid te moeten nemen van dat schatje!! crystal gaat 1 juli met verlof, en zoals het er nu uitziet word de baby op 1 augustus gehaald dmv een keizersnee, spannend!
ook met jonny gaat alles goed, nog steeds niet aan het werk, omdat de communicatie tussen de dokters hier niet zo snel gaat!
dus afwachten of hij voor dat ik terug ga nog weer aan het werk moet of niet.
uhm, nou eens even kijken of ik nog wat activiteiten van de afgelopen maanden kan herrineren...
ik ben samen met Lara en Nora naar Wave rock geweest, dat was een goede portie nederlandse gezelligheid. ben vaak naar t strand geweest met nora, paar keer naar de ikea. en voor de rest ben ik hier een aardig rustig persoon hahah.
het is hier nu winter, tussen de 13 en 20 graden overdag. afgelopen week was er de koudste dag in 5 jaar in Perth,namelijk 12 graden. zooooo koud!! was echt vreselijk. ook raar om fotos te zien van nederland als het 23/24 graden is met; 'zomer is begonnen', 'lekker barbecuen', 'lekker zwemmen, zo warm' en 'lekker bakken in de zon' etc... het is me wel duidelijk nu dat ik straks weer hard moet wennen, al helemaal nu mijn winterlaag een stuk minder is geworden.
voor de rest weet ik niet zo goed meer wat ik kan vertellen.
maar ik weet wel dat de tijd vliegt, en ik daarom ook ga genieten van de laatste 3,5 maand in Australië, in de laatste week ben ik van plan om een verslag te maken, en misschien in de tussentijd, als ik er zin in heb en tijd voor heb!

nou bedankt voor het lezen, en ik ZIE jullie gauw!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Volg mij via deze link, tijdens mijn au pair avontuur, gedurende 1 jaar in Australië!

Actief sinds 06 Okt. 2015
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 9148

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2015 - 11 Oktober 2016

Mijn au pair avontuur

Landen bezocht: