mijn eerste werkweek - Reisverslag uit Heathridge, Australië van Lonneke Klein - WaarBenJij.nu mijn eerste werkweek - Reisverslag uit Heathridge, Australië van Lonneke Klein - WaarBenJij.nu

mijn eerste werkweek

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

22 Oktober 2015 | Australië, Heathridge

hallo allemaal, het werd maar weer eens tijd voor een verslag!
zoals ik in het vorige verslag had aangegeven, is afgelopen maandag mijn 'baan' als au pair begonnen.
elke ochtend om 7:30 gaat Crystal richting het werk, en begin ik. Jonny is nog thuis ivm dat hij een beroerte had gehad, en als alles goed is begint hij eind November weer met werken. 's ochtends spelen met Logan, om half 11 gaat die naar bed tot ongeveer half 1/1 uur, en tussen 4 en 5 is Crystal weer thuis en zit mijn werkdag er weer op.
meestal ga ik na die tijd richting het strand of het park, lekker genieten en kijken of er nog mensen rondlopen die vrienden met mij willen worden hahaha.
afgelopen weekend ben ik met Crystal iets wezen drinken bij een café aan de zee.
en de dag daarop een bbq gehad bij echte bogans, bogans blijken ontzettend lompe australiërs te zijn, soort new kids van Nederland.
dus ik heb daar mijn ogen uitgekeken en veel gelachen.
gisteravond voor het eerst auto gereden met Crystal, helemaal niet zo moeilijk dat links rijden, maar op rotonde's en parkeerplaatsen werd het voor mij stukken lastiger, net als je knipperlicht aan moeten doen maar dat in plaats daarvan de ruitenwissers aangaan.
nou, ik vind dit wel weer even genoeg informatie van wat ik weer heb gedaan en meegemaakt in dit prachtige land.
en ohja, ik ben gestopt met roken. het klinkt heel ongeloofwaardig maar het is toch echt zo!
nou bedankt voor t lezen maar weer,
see ya!